Sidor

2012-05-17

halvfullt

Har ägnat hela dagen åt att baka och fixa och dona inför dopet på lördag.  Dagens stora miss: Blanda inte den vita smälta chokladen med blå hushållsfärg. Det blir en enda stor stel grynig klump av alltihop och du får kasta det i papperskorgen!

På kvällen kom min faster och mina kusiner från Danmark. Vårt hus är därmed fullt. I morgon kommer nästa laddning med dopgäster, och fyller även det andra huset vi har till förfogande (mamma och pappas hus) Ska äntligen få träffa min bror igen. Senaste gången var på vårt bröllop, dvs snart ett år sen. LÄNGTAR!!!

2 kommentarer:

  1. Drygt med den vita chokladen! Synd. Vad har du bakat för något? Roligt att få träffa alla igen, antar jag, speciellt din bror!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med chokladen , hoppas att det löste sig ändå på nåt sätt. Jag hoppas att du hinner få lite egentid med din bror, så att ni hinner catcha upp lite :-) trots att huset är fullt. Puss!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...