Sidor

2013-09-19

Swisch!

Tiden bara rinner iväg! Dagarna går fort och kvällarna ska vi inte tala om...

Jag sticker till jobbet runt 7 på morgonen och förutom måndag så jobbar jag 6,5 timme. Jag flexar lite varje dag och går hem 14:30. Då hämtar jag barnen på fsk och sen försöker vi överleva fram till läggdags. Ja, det är en kamp - i alla fall vissa dagar. Barnen är trötta och det händer att lillebror börjar gråta på fsk kl. tre och slutar när han somnar halv sju med korta avbrott av tystnad under de korta stunder då han stoppar munnen full med mat.

På jobbet har vi haft fullt upp med att ro ett stort projekt i hamn. Det har gått hyffsat bra, men lite återstår innan vi anser oss klara fullt ut (och då kör nästa projekt igång)

På fritiden är det mycket kör just nu. På lördag är det kulturnatt i stan och vi sjunger traditionsenligt kl. 23 i Domkyrkan.

Dagens bästa just nu: När Felix kryper upp i mitt knä vid frukostbordet och delar filtallrik med mig. En sked till Felle, två skedar till mamma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...