Sidor

2013-11-25

Längd, vikt och nyårsglitter

Idag var förskolan stängd och barnen var hemma med sin pappa. Eftersom Felix blir två i morgon tänkte jag att det kunde vara kul att se hur lång han blivit och vad han väger, så jag bokade in honom för kontroll på BVC. Malva mättes och vägdes av bara farten hos vår BVC-sköterska.
Felix mäter 83 cm och väger 11,2 kg. Malva mäter 100 cm och väger in på 19,7kg. Mina guldklimpar!

Själv jobbade jag heldag och fortsatte sen till Jessica på Nail and Eye för att få ett nytt set naglar. Idag bad jag Jessica att inspireras av istappar och det det blev gnistrande nyårsnaglar. Jag är mer än nöjd! Jessica fotade och lade bilder på före och efter på FB som jag lånar så ni får se.

före
efter 

1 kommentar:

  1. Hm... försvann min kommentar? Prova igen. Supersnygga naglar. Jag ska själv gå och göra gelish på måndag och därför jobbar jag hårt på att de inte ska gå av tills dess för nu är de hyfsat långa. Det blir olja, balsam och nagellack för att de ska hålla.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...