Sidor

2013-07-11

förberedelser

I morgon får vi besök av några vänner. Jag började förbereda lite redan idag. En del mat är ju godast dagen efter, när de fått stå till sig och gottat sig lite.

Skulle också testa att göra maränger. Får krypa till korset och erkänna att jag aldrig gjort maränger förut. De blev inte så bra. Fina, JA, men inte riktigt färdiga i mitten. Inte bara härligt sega utan tyvärr ogräddade. Så då har jag lärt mig det... Tyvärr vet jag inte hur man kollar att de är klara. Funkar det att provsticka en med potatissticka måntro?

2 kommentarer:

  1. Supper god maräng får du med recept på Pavlovatårta och visspa äggvitor bra länge, dedan länar jag i ugnen över natten så har jag i recept och det blir supper fin och god maräng!:) kram

    SvaraRadera
  2. De blev jättegoda Anna!Kram från K

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...