Sidor

2010-09-14

Anna vs. pulver 2-0


Ja, det är en kamp och jag måste verkligen kämpa för att vinna. Fy bövelen vad trist det är att inte äta. I söndags var jag helt inne på att dricka i 14 dagar. Idag var jag beredd att ge upp helt. Men så tänkte jag att efter 10 veckor, så borde ju en vecka vara en baggis. Så en vecka måste jag klara.

Jag fick frågan idag om det är värt det. Svaret är både ja och nej. Det är absolut värt det för att få igång motivationen och tappa några kilon fort för att komma in i det igen.

Nej, det är inte värt det när det är resultatet av att jag tappat kontrollen och ätit fel och för mycket. Förhoppningsvis har jag lärt mig läxan nu. Jag vill aldrig mer gå på helfart! Det känns som ett enkelt alternativ när jag tänker på det, men så är det absolut inte när det väl kommer till kritan. Så nu kör jag den här veckan, och kanske en vecka till. Sen är det färdigpulvrat för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...