Sidor

2010-09-24

tungt nu


Ketos eller inte, i måndags gav jag upp. Jag var gråtfärdig när jag kom hem i måndags kväll. Då hade jag varit hungrig i en vecka och det hjälper faktiskt inte att vara tokmotiverad. Jag gav upp en dag tidigare än jag tänkt. Och jag njöt av varje tugga!!!!

Jag har skött mig jättebra sen dess. Ätit lite men ofta. Inget godis och inget bröd. Ända till igår. Då var jag på röntgenveckan i Örebro och njöt av den tre-rätters bankett som bjöds på kvällen. Jag försökte stuffa bort en del när Orup och Lena Ph uppträdde ;)

Det var en lång dag igår. Jag gick upp strax efter  05 och kom i säng 00.45. Kröp i säng bredvid en kokhet M - 39,7 grader och alvedonen hade inte riktigt börja verka. Hon sov inte särskilt bra, vaknade flera gånger, så tillslut lämnade jag M och A i sovrummet och gick och lade mig i gästrummet. Efter sammanlagt 3 timmars sömn var det dags att kliva upp och åka till jobbet. Det hade varit ljuvligt att VAB:a idag, men mina arbetskamrater hade nog trott att jag var hemma pga party i går, så det var bara att kravla sig dit.

Men nu är det helg, och trots att det i detta ögonblick känns ganska tungt, så är det inget som en Marabou Frukt och Mandel inte rår på ;)

1 kommentar:

  1. Du är ändå ruskigt duktig som stått ut så länge. Heja dig! Ett viktmål till jul vore inte fel. 5 kilo minst, 7 vore riktigt bra, 10 kg en dröm... hm... känns inte helt realistiskt med 10 kg. Då måste jag få till styrketräning och det vet jag inte hur mycket jag kommer kunna få in än... Men 6-7 kg hoppas jag på. Du då?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...