Sidor

2010-09-13

En riktig skitdag!


Vaknade i natt av att M inte kunde sova för att hon var täppt i näsan. Slutade med att jag satt i sängen och halvsov med henne i famnen i 1,5 timme. Klev upp och skulle ta min frukost-shake. Då öppnar sig shakern mitt i en skakning och jag får chokladshake på hela ärmen på min rena tröja. Fy F*n! Byta kläder och så iväg till jobbet.

Trött, hungrig och så kommer tant röd på besök och ger mig kraftig värk i magen. Kan det bli värre? Hade bokat in ett FF-pass halv åtta ikväll. Kan säga att det inte var någon höjdare att träna när man inte ätit på hela dagen. Men träna gjorde jag, tills jag mådde illa.

Sjukt sugen på min chokladkaka som ligger i skåpet.


Ska snart gå och lägga mig så att denna eländiga dag tar slut någon gång. Hoppas innerligt på att morgondagen blir bättre!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...