Sidor

2011-06-12

BRÖLLOPET!!!

Jag ber om ursäkt över att jag inte skrivit, men hela den gångna veckan  har varit som en dröm. Sista gästerna åkte för två timmar sen. Min pappa kör min bror och svägerska till Arlanda. Det har varit underbart att ha dem här, och jag undrar om jag eller M kommer att sakna dem mest?

Hur var det då att gifta sig? Alldeles underbart! Jag skulle definitivt kunna göra om det, för det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Så härligt. Vädret var perfekt, varmt och soligt, allting klaffade, vi hade gott om tid hela dagen. Jag hade roligt hela dagen och långt in på småtimmarna. Gästerna var vackra och hade kul, vigseln var precis så stämningsfull som jag trott, och vi sa båda klara tydliga ja. Kan det bli bättre än att få dela sin kärlek med varandra, sin familj och sina vänner?

Nedan följer ett axplock av foton från dagen. Fotograf är underbara Petra Gau http://petra10001.blogspot.com/

Lika bra att locka ett lockigt hår för att inte tappa volymen i hettan ;)

Så här snyggt blev det när det var klart.

Detalj från min klänning

Ringar på rispåse

Nygifta!

Herr och Fru F

Lilla M får vara med på bild ;)

en lycklig brud

Bröllopstårtan med caketoppern "Promise" från Willow-tree

TACK!!! Alla underbara som var med och förgyllde vår dag och gjorde den till en alldeles speciell dag för alltid.

4 kommentarer:

  1. Men åååååå vad fina ni var. Underbara bilder.

    SvaraRadera
  2. Åh Anna! Jag börjar gråta bara jag ser bilderna :) Va fina ni är och vad jag längtar efter er! Kramar och Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Underbart vackra ni är!!!!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar alla bilerna!!! Jag tittar på dem flera gånger per dag. Det var en helt fantastisk dag och ni var så vackra!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...