Sidor

2011-06-19

Örebro

Platsen för dagens aktiviteter har varit grannstaden Örebro. Först hälsade vi på M:s farfar och blev bjudna på nyupptagen färskpotatis med sill. Sen åkte vi till USÖ och hälsade på bonusfarmor som ligger inne. Efter det var det dags för farmors födelsedagskalas. Jordgubbar med glass, maränger och kladdkaka. MUMS!!!

M var så tapper. Hon sov 10 minuter i bilen på väg till sjukhuset. Sen var hon vaken hela dagen och gnällde inte en endaste gång! Sen somnade hon på väg hem. Tyvärr gick det inte så lätt att lägga henne igen, så somna för natten gjorde hon först efter nio - i vår säng. Men, men, man kan inte få allt. I det stora hela så skötte hon sig perfekt och det är ju inte hennes fel att hon inte kan somna.

I morgon ska vi bara ha en kväll hemma efter jobb och dagis. Inget särskilt som händer. Ska bli riktigt skönt faktiskt. Sen på tisdag smäller det! Jag har bokat klipptid och nu har jag tänkt att det ska av en riktigt bra bit. Ca 20 cm kortare i alla fall. Har inte riktigt bestämt hur jag ska ha håret, men misstänker att min frisör har några idéer. Den som lever får se ;)

1 kommentar:

  1. Åh, vad spännande med ny frisyr! Då får jag se den på onsdag ;-). Det ser jag fram emot!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...