Sidor

2011-06-13

CD-skiva och konsert

Igår kväll avslutade vi körens vårtermin med att ha sommarkonsert i domkyrkan. Konserten gick jättebra och sångerna satt där de skulle. Tyvärr orkade jag inte hela programmet, mot slutet började jag kallsvettas och när vi hade ca 3 sånger kvar insåg jag att jag höll på att svimma. Så mellan näst sista och sista sången gick jag och satte mig. Kände att det var snällast så mot mina alt-kompisar, så att de slapp fånga mig ;)

Igår var det också officiellt skivsläpp för vår nya CD-skiva Light of Gold. Har inte hunnit lyssna på den än, men jag tror att den är asbra!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=112&artikel=4551727

3 kommentarer:

  1. Men oj, hur mår du nu?

    SvaraRadera
  2. Tack Emma, jag mår bra. Det gjorde jag redan efter en liten stund när jag fått hämta mig lite.

    SvaraRadera
  3. Jag har lyssnat på den och den är kanonbra!!!!! KRAM!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...