Sidor

2010-06-01

3-dagars?


Idag mår jag bättre. Det kan man dock inte säga om M. Hon har 39,7 graders feber. Vilken tur att det finns alvedon!

A är pappaledig från och med i dag. I tre månader ska han vara hemma och busa med M hela dagarna. Jag stack iväg och tränade efter jobbet idag. Sommarform hette passet. Det skulle vara 30 minuter som vanligt, men alla var på plats lite innan, så vi körde igång 5 minuter före utsatt tid. Sen visade det sig att ingen hade bokat tid passet efter, så vi drog över med 10 minuter. Det blev alltså totalt 45 minuters träning istället. Jag måste medge att det var tungt att cykla hem från gymmet.

Väl hemma möts jag av dukat bord och maten klar. Jag kan definitivt vänja mig vid att ha en hemma-man!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...