Sidor

2010-06-15

#¤%&/


Jag blir så trött på människor som är pessimistiska, gnälliga och oggiga! De stjäl energi och jag känner att jag ganska snabbt dras ner till deras nivå. Trist tycker jag eftersom jag vill se mig själv som en optimistisk, trevlig och glad person.

Idag hade vi en ganska lång dag på jobbet. I natt hade vi uppgradering av vårt datasystem och det innebar att vi som jobbar med själva systemet kom in mycket tidigare än vanligt. Efter en uppgradering är det alltid något som strular, så första dagen efter brukar vara en intensiv dag. Idag var inget undantag. Jag kände mig hjärndöd när A och M kom och hämtade mig. Vi åkte ner till hamnen och åt kvällsmat på Kajen. Det var jätteskönt att sitta ute i solen och bara känna hur arbetsdagen rann av mig. Kan inte påstå att maten jag valde var så GI, men det skiter jag högaktningsfullt i. Jag hoppade över glassen som jag var sugen på, vi ska förmodligen hem till svärmor på lördag, så jag sparar mig till dess istället. :)

Nu kommer mormor och morfar och dricker kaffe med oss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...