Sidor

2010-06-03

kanelbullar


Jag har en svaghet för bröd i allmänhet och fikabröd i synnerhet. Inte bra alls när man dessutom har en fallenhet för att gå upp i vikt... :( A som njuter hemma under sin första vecka som föräldraledig gör allt han kan för att få mig att få dålig samvete. (förmodligen inte, men jag är imponerad av allt han hinner med på dagarna!) Dammsugaren har gått ett varv, även bakom spisen!, middagen är klar när jag kommer hem och idag när jag ringde hem strax före lunch för att kolla läget, då var kanelbullarna precis färdigbakade. och vilka kanelbullar sen! Jag unnade mig faktiskt en nu i kväll och himmel vad goda de är!!!

Mellan jobbet och kanelbullen lyckades jag i alla fall klämma in ett träningspass, så liiite duktig är jag allt!

M är feberfri, och livet känns allmänt bra just nu :)

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Bröd... jag är också en sucker för bröd. Mmmm...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...