Sidor

2010-06-14

alla sätt är bra...


... utom de dåliga. Jag har tyvärr ägnat mig åt de dåliga sätten under veckan som gått. Det är inte bra att gå ut och dricka öl och äta med jobbet, på torsdag, gå på studentuppvaktning på fredag, möhippa på lördag och brunch och äta middag ute på söndag. Vågen idag slog kullerbyttor, det gjorde inte jag. Väldigt deppiga siffror att titta på....

Men idag har jag skött mig, kanske ätit lite förmycket mängdmässigt till kvällsmat, men det var bara bra saker som slank ner. Sen var jag iväg och tränade och det är ju positivt. Om mindre än två veckor är det midsommar, målet är att sköta mig superduper tills dess. Håll tummarna för att jag lyckas, det är nämligen motigt nu. Det blir lätt så att spärrarna försvinner när jag tillåter mig lite för mycket lite för länge :(

Jag planerar i alla fall att ta en rejäl promenad varje dag på semestern. Då är det bra att ha M i vagn. Inför vår semesterresa i höst ville jag ha en vagn med fullt liggläge som lätt fälls ihop, inte tar så stor plats och som inte väger allt för mycket. Igår blev vi med en Avanti Moving Light. Jag hoppas vi blir nöjda.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...