Sidor

2011-04-04

Där satt den!!!


Minus 20 kg!!! Fy fan vad jag är bra!!!!

6 kommentarer:

  1. GRATTIS ANNA! DU är så otroligt bra!!!!! Härligt jobbat ;-). Har du funderat på hur du ska fira??? Stor kram till dig, jag är så stolt över dig!!!!!

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAAAAA! Hurra vad du är duktig!!! Kramar i massor!

    Vad (om) är nästa mål?

    Hur firar du?

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen! Du är sååå duktig! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Tack!!!
    Kristin: Jag har bokat tid hos Jessica för att fixa mina naglar. Tyvärr hade hon inte tid förrän den 30/4, men den som väntar på något gott....

    Emma: Har inte riktigt bestämt mig vad nästa mål ska bli. Nu är det lite motigt så jag funderar på att ta 5 kg i taget.

    SvaraRadera
  5. Hurrrrraaa vad du är duktig vilken kämpe =) Kram

    SvaraRadera
  6. Vad kul med en nageltid ;-) Då är du fin inför Valborg ;-) KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...