Sidor

2011-04-11

ny vecka, nya bekymmer :)


Måndag är ju min vägningsdag. Men dels så har senaste veckan inte gått så bra som jag önskat viktmässigt och dels fick jag annat att tänka på i morse. Så det finns inget resultat den här veckan.

Vaknade i natt av att A bar in M till oss. Hon kunde inte sova för hon var täppt i näsan. Efter lite näsdroppar löste sig det problemet. När jag sedan gick upp i morse lämnade jag en liten kamin kvar i sängen. A vabbade idag och jag fick åka till jobbet. Egentligen har jag inte alls tid att vabba i morgon, men jag kan inte heller kräva att A är hemma hela veckan. Hans och mitt jobb är ju lika viktiga. Just nu är det en väldigt hektisk period på mitt jobb, och det skulle passa bättre med vab i slutet av maj. Men nu är det som det är.

Så nu ska jag hitta på något mysigt att göra i morgon. En promenad och införskaffa lite påskris kanske, som vi sen kan pynta M och jag. Får se hur hon mår. Nu när hon skulle sova var hon jättehet, så jag hoppas att Alvedonen hjälper så hon får sova och bli frisk igen!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att M kryar på sig snabbt. Det är ju inge roligt att vara sjukt och missa dagis, och inge roligt för er vuxna heller. JA, det är ju mysigt och så men som du skriver så passar det inte alltid så bra med jobbet... Jag hoppas att ni får en mysig dag! KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...