Sidor

2011-04-07

och sen gick luften ur mig!


Åh, vad jag önskar att det inte var två veckor kvar till påsk. Jag vill ha godis NU! Det är som om luften gick ur mig när 20kg sträcket var nått. Jag hade ju inte ens satt det som ett mål, det bara blev så för att det var en jämn och fin siffra.

Hoppas, hoppas motivationen kommer tillbaka snart igen. Det är ju inte så himla långt kvar till dagen brud, så jag borde ju klara av att ha järnvilja ända fram. Annars blir jag ju så besviken på mig själv. Ska ta och fokusera på målbilden och provar ett nygammalt mantra:

Jag kan, jag vill, JAG SKA!

1 kommentar:

  1. Åh det är verkligen inte kul när luften går ur en. Men den gör det ibland. Men den kommer tillbaka. Ta ett break. (Utan att tokfrossa) Försök hitta motivationen igen. Min motivation kommer ofta när jag läser Olga Rönnbergs blogg och alla kommentarer från anhängare som liksom vi kämpar och kämpar. Då brukar jag få tillbaka motivationen. Trots att som idag, vågen står still hela tiden. Jag tappar centimeter och vet att det är bra men jag vill också gå ner i vikt. Jag vill ha bort 10-15 kg för jag är trött på att vara tung. Det är inte lätt när motivationen försvinner men den kommer tillbaka. Sakta men säkert. KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...