Sidor

2011-04-23

Glad Påsk!


Jag hoppas verkligen att påskafton blir bättre än långfredagen! Jag mådde hur bra som helst när jag vaknade igår. Sen gick vi till mina föräldrar för att äta påskmat tillsammans med A:s pappa, E och hans farmor och farfar. Allt var frid och fröjd fram till efterrätten och kaffet. Plötsligt började jag må illa. Jag gick och lade mig en stund, men konstaterade efter närmare en timme att det inte blev bättre utan snarare tvärt om. Så jag bestämde mig för att gå hem.

Sen spenderade jag resten av kvällen och natten växelvis i sängen, växelvis i badrummet studerandes toalettstolen från nära håll. En mindre trevlig upplevelse.

Idag mår jag mycket bättre. Tur att påsken är fyra dagar, så jag får njuta av de resterande tre ;)

1 kommentar:

  1. Usch då, hoppas att den här dagen har vart bättre och att du har kryat på dig! Inge kul å va sjuk, speciellt inte när man är ledig. Vi hörs imorgon så får vi se om du/ni orkar med en liten dejt. Håkan är här iaf ;-). Puss på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...