Sidor

2011-08-26

Bus-bulle

Malvas dagis är stängt idag för personalutbildning. Så jag är föräldraledig. Hade tänkt att jag skulle ägna hela dagen åt min gullunge. Men så blev det visst inte... Hade bokat tid hos min barnmorska idag kl. 9 så för att det inte skulle bli så jobbigt för M som är väldigt mammig just nu, så fick hon sova hos mormor och morfar i natt.

Besöket hos BM gick bra så när som på registrering av hjärtljud! Bus-bebisen i magen ville absolut inte lägga sig så att några hjärtljud kunde registreras. Vilda protester med sparkar och boxar, så jag är inte ett dugg orolig över att något har hänt, men för sakens skull så har jag fått en tid på förlossningen kl. 11 för en mätning med CTG-kurva och ev. ultraljud. Återkommer senare idag och meddelar resultaten ;)

Med andra ord får jag ägna eftermiddagen åt Malva istället. Som tur är vet jag att hon har det jättebra med morfar så jag behöver ju inte oroa mig för henne heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...