Sidor

2013-10-01

God mat och trevligt sällskap

Nyss hemkommen från Tabazco där vi var ett gäng från jobbet för att tacka av en sekreterare som gått i pension. Jag och mamma valde tapas och jag blev mätt vill jag lova. Faktiskt så mätt att när det var dags för efterrätt så orkade jag inte det! Jag som älskar efterrätt... Så det fick bli en flytande i form av jordgubbsdaquiri. Mums säger jag bara!

Nu är det sova som gäller. Barnen ska fotas på förskolan i morgon, så det gäller att se till att det är någorlunda glada barn som levereras.


1 kommentar:

  1. Vi har också foto på förskolan idag. Först grupp under dagen och så ska jag dit vid kvart i fyra för att genomföra porträtten... brukar bli svettigt. Tar med mutor tänkte jag. ;) Vad gör man inte för ett fint kort.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...