Sidor

2013-10-13

Härliga höst

Vi konstaterade idag att vädret det här året är fantastiskt. Från i våras någon gång så har dagarna av sol bytt av varandra. Det har kommit några regnskurar, men vi har sluppit långa perioder av grått trist väder. Jag blir glad i själ och hjärta. Och eftersom det tydligen är tacksägelsedagen idag så jag kan ju passa på att vara tacksam även för alla de underbara människor som jag har i mitt liv! Tack för att ni finns och för att ni delar glädje och sorg med mig, åt båda hållen.

Idag har vi varit i Örebro och firat barnens kusin som har fyllt 8 i veckan. Andreas bjöd dit oss på lunch och sen på eftermiddagen var det fika. Vi hann gå ut i en park i närheten mellan lunch och fika. Så härligt att få leka och busa i löven denna vackra höstdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...