Sidor

2014-01-22

VAMS

utläses "Vård-av-mig-själv". Jag som brukar skryta med att jag nästan aldrig är sjuk, fick lov att krypa till korset och lyssna på kroppen. Jag gick och la mig före halv tio igår med huvudvärk, och sov till sju i morse. Vaknade med huvudvärk. Ringde jobbet och sjukanmälde mig, somnade om och sov till 11.30. Så det var ett bra val. Min vakna tid har jag ägnat åt extra-material från Twilight och sortering av Malvas garderob. Sist vi lade in rena kläder i hennes garderob hamnade allt i en enda stor hög, nu är det ordning och reda. Blev helt svettig av att hänga upp några klänningar och sortera lite strumpor så att stanna hemma framstod återigen som ett bra val.

Hämtade barnen kl. tre som vanligt. Malva ville dansa disco i vardagsrummet och Felix ville kolla på Petsson. Jag gjorde Felix sällskap i soffan.

Vi hann även bada och tvätta håret på båda barnen innan Andreas kom hem. Kvällsmaten intogs i myskläder och pyjamas. Nästa lite för bra för att vara en onsdag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...