Sidor

2014-02-22

barnfritt i huvudstaden och feber

Jag åkte från jobbet tidigare igår och tog tåget till Stockholm. Jag fick sällskap av Kristin på tåget och båda våra män var i Stockholm sedan tidigare, så vi mötte dem där. Nu var det dags för grabbarnas julklapp. Vi checkade in på hotellet och hann med att ta en drink innan vi promenerade till Hamburger Börs och Jill Johnssons krogshow. Vilken kvinna!
Efteråt gick tillbaka till hotellet och ytterligare en drink innan det var dags för sängen.

I morse åt vi hotellfrukost (så himla gott!!!) innan vi tog en sväng ner på stan för ett par timmars shopping. Under shoppingturen fick jag samtal från mamma (som tillsammans med min pappa tagit hand om barnen). Felix hade blivit sjuk. Han hade lite feber redan igår, men då misstänkte de att han bara var varm efter att ha busat runt och lekt. Men idag var han kokhet, så febern är ett faktum. Så jag fick ringa och avboka kvällens aktivitet :( men det går inte att träffa kompisar när man mår så dåligt. 39,8 mätte vi i örat nu vid läggdags. I med lite alvedon, så hoppas jag han får sova i natt.

Cosmopolitan, mojito och Erik's wish (som är en ny favorit)
Kingsize säng på hotellet och Andreas och jag (blixten på min mobil är inte att leka med)

1 kommentar:

  1. Det var så trevligt, det får vi göra om snart igen! Hoppas att du har det bra i storstan ;-). Kram K

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...