Sidor

2014-02-12

Oändligt med snor?

Hur mycket snor finns det i en liten (nåja) människokropp? Hur mycket kan produceras under ett dygn? Vet inte om jag egentligen vill veta, för då hade jag ju bara kunnat googla frågan och fått ett svar. Faktum kvarstår, det här är otvivelaktigt den absolut segaste förkylning jag råkat ut för i hela mitt 41-åriga liv. Jag har varit hemma i snart en vecka och gjort INGENTING. Bara vilat för att kroppen ska få möjlighet att bekämpa detta onda. Liiite bättre är det, det ska jag inte sticka under stol med. Febern är ÄNTLIGEN borta! men nästäppan och snoret....jag blir ju andfådd av att sortera tvätt! Jag tror jag håller på att bli deprimerad. Någon annan förklaring kan jag inte komma på. Jag sitter och plöjer Glee på Netflix, det måste vara någon typ av bottenpunkt.

Okej kära förkylning. Det är bra nu! Jag vill bli kvitt dig. Nu har du varit här länge nog. Det är dags att flytta. En gäst bör veta när hen inte är välkommen längre och din tid är ute. Jag vill tillbaka till jobbet, jag vill orka umgås, leka och busa med mina barn, jag SKA spela in en skiva med kören i helgen. Så nu får du hitta ett annat hus, här har du varit för länge, tack och adjö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...