Sidor

2014-02-27

Spontanbesök i storstan

Jag fick meddelande på FB i går morse från min norska vän Tina.

"Ledig mellom 16-22 i kveld, sånn om du skulle være i Stockholm. Regner inte med det altså, men jeg er jo i alle fall her."

Jag kastade mig på telefonen och ringde Andreas för att kolla att det funkade att jag var borta på kvällen. Och det gick bra, så jag tog en tur till Stockholm. (Jag hade sån "tur" att kören var inställd) Mötte upp Tina på stationen, tog en promenad på stan och åt sushi och fikade innan det var dags för oss att åka hem. Det var fantastiskt roligt, och jag är så glad att jag kunde åka. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, både allvar och en massa skratt. Jag hoppas vi får tillfälle att ses snart igen, TACK góa Tina!


1 kommentar:

  1. Åh va kul med såna oplanerade stolligheter, det är ju då det blir som bäst .. =)

    Trevlig helg!
    Kram Patricia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...