Sidor

2014-02-19

sjunde veckan

Nej, jag är inte gravid. Men jag går in i min sjunde vecka med förkylning. Nej, det är inte kul att aldrig bli frisk! Idag gick det så långt att jag bokade telefontid med min vårdcentral. Där fick jag tips om att använda nässpray med kortison i och så fick jag en läkartid på tisdag nästa vecka (om kortisonsprayen inte hjälper.  Fortsättning följer med andra ord.

Onsdag = kördags = tanka energi. Idag repade vi påskmusik. Det får mig onekligen att längta efter vår. Men kvällen till ära så kom snön tillbaka. Det är bara någon cm, men den ligger kvar än så länge i alla fall. Får väl se hur det blir. För min del skulle det gärna få vara över med snö och slask och istället stråla av sol och blomstra vårblommor.


1 kommentar:

  1. Usch va jobbigt att vara förkyld så länge .. =(
    Hoppas nässprayen hjälper o att du snart är piggelin!

    Kram Patricia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...