Sidor

2014-03-23

Memory Lane med vänner från förr.

Igår kväll var jag hemma hos en vän på tjejmiddag. Det är ju inget speciellt i sig. Det som är speciellt med de här vännerna är att de har funnits i mina cirklar sen jag var 10 år. Vi gick i samma klass under mellan- och högstadiet. Sen splittrades vi i gymnasiet och sen har våra vägar varit lite kringelkrokiga. Vi träffas lite då och då. Oftast är det ca 1,5 år mellan gångerna. Det är så häftigt, för vi är på många sätt precis samma tjejer som då, och på andra sätt har vi (tack och lov) blivit både äldre och mognare och ändrat oss en del. Faktum kvarstår dock. Jag gillar dem alla ofantligt mycket, vi har väldigt roligt ihop och jag är så glad över att få var en del i deras liv samt att få ha dem i mitt!

1000 tack Maria för att du, som alltid, bjöd på otroligt god mat. (Hoppas det är ok att jag snodde bilderna från ditt Insta.)

Lax till varmrätt och chokladfondant till efterrätt. 
Kolhydratfattigt och supergott!!!


1 kommentar:

  1. Ja det är så trevligt varje gång vi ses! Klart du fick sno dem! Kramar i massor! :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...