Sidor

2014-03-25

När vardagen slår till

Jag har det ganska hektiskt på jobbet just nu. VAB förra veckan, kollega på semester den här veckan och 1000 saker som ska hinnas med. Så just nu känns det som att jag är mitt i ekorrhjulet och det snurrar fort!

I går efter middagen tittar Andreas på mig och säger att han glömt att köpa blommor till mig. Jag stod först som ett levande frågetecken, tills jag kom på att det var 24 mars. Vårt "vi-blev-tillsammans"-datum. Lite komiskt och väldigt talande att vi glömt bort det båda två. Tack älskling för 9 år!

På kvällen gick jag hem till mamma och lånade hennes födelsedagspresent, Depend gellack med UV-lampa. Jag blev nöjd med resultatet och det skönaste är att jag inte behöver måla om naglarna på 2-3 veckor.

Fick ett sms idag.


Eftersom kören är på onsdagar så det blev spontanmiddag ihop med L, L och E. Sånt här gillar jag, så jag får se till att det händer lite oftare! Jag valde att bjuda hem dem till oss, eftersom A håller på med ett litet projekt här hemma. (mer om det i ett annat inlägg)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...