Sidor

2013-05-14

Föräldrakväll

Mina föräldrar kom och tog hand om barnen ikväll så jag och Andreas fick en kväll på stan. Vi började med att hämta upp Linda och så åkte vi ner till Tabazco där Sofia anslöt. God mat (som jag för ovanlighetens skull inte fotade...) och trevligt sällskap. De andra drack vin, jag körde och hade vatten i glaset. När maten var uppäten förflyttade vi oss till Strike. Vi blev ytterligare en i och med att Johan kom. Jag som i vanliga fall är asdålig på att bowla lyckades över förväntan ;)  När vår timme var slut gick Linda, Johan, Andreas och jag till Cirkus för en drink innan jag körde hem allihop. Så himla trevligt, så vi bestämde att vi måste göra detta igen. Hoppas det inte dröjer allt för länge!


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...