Sidor

2013-05-29

Tid

Igår och idag har tid varit en bristvara. Fullt upp på jobbet igår inför uppgraderingen, som inte alls gick som förväntat och gjorde därmed att jag var på jobbet i nästan 12 timmar idag. Men det är ingenting mot min kollega som kom till jobbet kl. 07.30 igår och gick hem 14.30 idag...

Hem och hämta noter och så iväg på ett snabbt körrep. Nu hem, packa det sista och sova en kortis innan taxin hämtar mig 02:50...

Så tack alla som kommit med friska glada "Lycka till", och förlåt till er som jag varit kort mot eller inte svarat alls när ni skickat mail och sms. Jag har bara inte hunnit!

Vi kommer hem mitt i natten på söndag till måndag. Förhoppningsvis med en guldmedalj i bagaget ;) Finns det wi-fi någonstans där vi är så kanske jag hinner uppdatera, annars får det bli när jag kommit hem och vilat upp mig.

Ha det gott därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...