Sidor

2013-05-27

Måndag=vägningsdag

Idag har jag återigen gått ner liiiite grann. -0,4. Inte illa. Men vikten pendlar väldigt mycket upp och ner. ett halvt kilo upp, ett halvt ner. 0,3 hit, 0,4 dit. Det finns inte en utan flera orsaker till att det svajar så. En av de stora bovarna är jobbet. Med den största uppgraderingen vi någonsin haft så är det sjuukt mycket på jobbet just nu. Jag försöker verkligen tänka på vad jag äter, men när jag stressar och är trött, så blir maten det första som ryker. Det blir så lätt att stoppa i sig något snabbt och onyttigt bara för att få lite extra energi.
Så det får vara som det är. Mitt första mål var att komma i körklänningen nu till helgen när vi ska tävla. Det har jag fått lösa på annat sätt. Sofia hjälper mig att sprätta ett par sömmar  i ryggen så att jag ska få lite lättare att andas. Allting löser sig till slut ;) Mitt andra mål, att vara snygg(are) när jag åker till USA i juli och går på bröllop i augusti kämpar jag vidare med. Jag ska göra allt jag kan för att stråla! ;)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...