Sidor

2013-05-03

Galet mycket

Det händer så mycket saker just nu så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med att blogga! Jag kommer inte ifrån på jobbet och på kvällarna är jag oftast så upptagen att jag inte hinner, eller så prioriterar jag ner det för att umgås med familj och vänner. Så ni får stå ut med sporadiska inlägg.

Valborg var skönt. Det blev fint väder på kvällen tillslut efter både regn och hagel under dagen. Vi grillade tillsammans med Linda, Mats och barnen för att sen ta bilen till Lögarängen för att titta på brasan. Lite senare på kvällen kom Lena och Peter för att bo hos oss i två nätter. Det har varit jättetrevligt, men som sagt fullt upp och jag är inte den som sätter mig för att blogga när jag har folk hemma...

Nu kom Felix upp och ska "hjälpa" mig  att skriva, gärna med både fingrar och tår...Så jag får fortsätta sen!

Ha det bra därute i våren!

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket för att vi får bo hos er när vi är i Vässan! Ville inte åka hem denna gången heller =( trots en jobbig torsdag. Jag hoppas verkligen vi ses innan augusti... Saknar dig redan!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...