Sidor

2013-04-29

Jaaa, nu är platsen spikad!

Äntligen, som vi har väntat på att få beskedet om vad vi ska göra av lillkillen till hösten. Jag har ringt och frågat och min kompis Linda som har barn i samma ålder som vi och vars son också ska börja fsk till hösten och ringt och frågat. I morse fick  jag så ett sms från Linda där hon skrev att hon precis fått mail om att hennes son fått plats. Med stor spänning kollade jag min mail och där låg det beskedet vi väntat på!



Så när sommaren är slut är det dags för inskolning!

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Vi har tyvärr inte fått lika positiva besked. Helt fullt dit vi ska flytta. Så vi får väl se hur det landar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, vad trist! Fsk som barnen går på nu ligger inte så till att det fortfarande passar att skjutsa dem dit då? Min stora fasa var att vi skulle få sitta och skjutsa dem till olika förskolor, men nu slipper vi ju det tack och lov!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...