Sidor

2013-04-07

Livets hastiga vändningar

Satt hemma hos våra vänner igår och kom in på ämnet generationsboende. Vi pratade bland annat om hennes pappa. Han blev änkling för en månad sedan, så det ena gav det andra. Så läser jag på FB i morse att pappan har gått bort...

Jag vet inte hur det gick till, men jag är uppriktigt ledsen för min vän. De har det nog kämpigt ändå! Dessutom är det alltid tragiskt när till synes friska människor går bort i förtid.

En annan vän har förlorat sin farmor.
Tänker på dig och de dina och kramar extra hårt på mina nära och kära. Det borde jag kanske göra varje dag, men dagar som dessa påminns jag om hur skört livet är och hur snabbt det kan vara över.

Tänder ett ljus och sänder er mina varmaste tankar. Sköt om er därute!


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...