Sidor

2013-04-28

Dagen efter

Felix ville inte sova i morse. Strax efter 5 tyckte han att det var dags att kliva upp. Det tyckte inte jag! Så vi låg kvar i sängen till kvart i sex och sen flyttade jag mig till tv-soffan så att Andreas och Malva skulle få sova lite längre.
Men förutom den något för tidiga morgonen så har dagen varit härlig. Jag har handlat, och umgåtts med familjen i det vackra vårvädret.

Just nu känns hela livet "facebook-perfekt" och den enda lilla skuggan skulle väl vara att Felix vandrade iväg med en fjärrkontrollen till tv-boxen i morse. Vi har letat ÖVERALLT men inte hittat på den. Tur i oturen så har Malva haft fjärren till vår förra box i sin leklåda. Jag testade att stoppa i batterier i den och voila! Vi har en fungerande fjärr. Helt klart ett skäl att köpa tekniska prylar av samma märke ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...