Sidor

2013-04-01

1 april

Det är inget skämt att jag idag:

  • tog en spontan promenad på 4,83 km. (Felix skulle sova så jag passade på att gå en sväng...)
  • kom ihåg att registrera vad jag ätit på VV-sidan. Har ätit exakt det antal proPoints som jag ska.
  • har lovat att jag inte ska äta godis året ut. Undantaget är på midsommarafton då jag får äta 10 bitar om jag vill.
  • slängde in ett löfte till mig själv att inte äta kakor och bullar förutom på väl valda födelsedagskalas då jag får välja 1st bakverk att mumsa på. 
Har läst minst tre aprilskämt som vänliga kompisar lagt ut på fejjan, men jag gick inte på ett enda av dem. De var lite för uppenbara.

Annars har jag bara njutit av min sista långlediga dag. Tog en sväng till Media Markt idag igen för att lämna tillbaka WiFi-dongeln. Pappas TV hade inte alls de finesser vi trodde, så jag bytte den mot en HDMI-kabel istället. Resultatet blev mycket bättre ;) Andreas har beskurit ett äppelträd till och barnen har lekt hos morfar och mormor i princip hela dagen. Efter kvällsmaten idag hade Malva körkonsert för oss. Hon tog ett produktblad från någon leksak och använde den som noter. Sen sjöng hon sånger med egenkomponerade melodier och texter i säkert 45 minuter! 


Dagens bästa är ändå Felix när han äter kycklingvingar. 4 stycken satte han i sig, det är en mer än mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...