Sidor

2013-04-23

I en fyraårings värld

Jag kom hem häromdagen och frågade Malva vad hon gjort under dagen.
-Jag har inte plattat idag!
Ok, nu var jag lite borta, vaddå plattat? Så jag frågade vad hon gjord istället.
-Jag tittade bara på TV.
Aha! Nu gick det upp ett ljus för mamman.
Vi har ju ingen "padda" utan en surfplatta av märket Samsung, alltså har hon inte plattat, dvs inte använt surfplattan. Solklart!


Ett par dagar senare tittar Malva på när jag klär på mig för att åka till jobbet. När jag tar på mig skorna frågar hon varför jag är barfota. Jag förklarar att jag har (nylon)strumpor, men att de är genomskinliga. Dagen därpå tittar hon igen och säger:
-Idag har du såna där barfotastrumpor igen!
Klockrent!

1 kommentar:

  1. Hahaha Malva hon är för härlig! Det klart att det barfota strumpur!:) kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...