Sidor

2013-05-07

Glömde visst vägdag igår!

Det var ju måndag igår och vägdag. Denna vecka kom bakslaget från förra veckan tror jag bestämt, för plötsligt visar vågen + 1 kg! Men det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa på.
Utan att känna någon press ;) så har jag pumpat cykeln idag. Om däcken håller luften så kan jag OM jag vill cykla till jobbet i morgon.

Idag var det rent av sommarvärme ute. Vi gick utevägen till och från matsalen och det var riktigt skönt! Jag har suttit på utbildning hela dagen och var lagom tjock i huvudet när jag skulle hem. Jag fick sällskap hem av Bella från mitt jobb idag. Andreas var gullig och lagade kvällsmat till oss och vi mumsade på wokade grönsaker med kyckling och nudlar. Så gott och nyttigt (mängden nudlar kan man ju välja efter tycke och smak, kyckling och grönsaker kan man ju äta tills man är helt mätt) Till efterrätt hade Bella med sig frukt som hon gjorde fruktsallad av och serverade glass till. Fruktsallad är helt klart underskattat! Frukt är INTE godis, men det är gott!

Loka har ju kommit med tre nya smaker på vattnet. Har ni smakat dem? Är de goda? Vilken är godast? Jag har en av varje i kylen, men vet inte riktigt vilken jag ska testa först... Jag tror att jag kommer att smaka dem i ordningen Chocolate shake, Strawberry ice cream och Lemon pie. jag tror att jag kommer att gilla Lemon Pie bäst nämligen. Vi får väl se. Tänker mig att de kan vara ett bra alternativ till fredagsmys och lördagsgodis.

1 kommentar:

  1. Trist med vågen, men släng ut den och köp ett måttband istället! Hur känner du dig?
    Jag har inte testat Lokan med är en sucker för bubbelvatten och skulle lätt slukat alla på en kväll! Utvärdera gärna i bloggen!
    Kör hårt du är grym!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...