Sidor

2011-05-02

Ännu en bra dag!


Idag var ännu en underbar dag i mitt liv! (Härligt att kunna skriva så när man vet att det ibland går upp och ibland ner)

Först jobbade jag två timmar kortare än vanligt. Sen iväg och prova klänningen med underkjol och skor. Jag älskar den fortfarande! Den är så fin och jag känner mig fin i den! Kom hem till en strålande glad M som bubblade för fullt.

När A kom hem grillade vi fläskfilé och det blev sååå gott! Sen överraskade A mig med att guldsmeden ringt och meddelat att vårt lilla specialönskemål gick att uppfylla!!!

En redan perfekt dag avslutades med en härlig massage. Vissa dagar är livet underbart!!!

3 kommentarer:

  1. Vilken kanondag! Låter helt underbart!Sug länge på den! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, jag längtar efter att få se dig i klänningen! Det ska bli så kul =0). Vad härligt att det fixade sig med ringarna så som ni ville ;-). KRAM på dig!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas verkligen att du lägger upp bilder sen när ni gift er!!!! Gud vad mysigt! Jag å min man firar 5år den 3juni fattar inte vad tiden tagit vägen =) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...