Sidor

2011-05-01

Min tur att ha tur ;)


Det finns några eldsjälar på mitt jobb som gör vad de kan för att det ska bli trevligt och gemytligt på vår arbetsplats. Någon gång om året köper de en lottring och säljer lotter. Pengarna för lotterna omvandlas sedan till vinster i form av presentkort. Denna omgångs priser var som följer:

  • IKEA 1000 kr
  • Limone 500 kr
  • Cervera 250kr
  • Stadium 250kr
  • Ny matsedel 250 kr
  • Systembolaget 250 kr
Helst hade jag vunnit presentkortet på IKEA. (såklart) 1000 kr där är det ju aldrig fel att ha. Limone däremot kunde jag vara utan eftersom jag redan har ett presentkort där på dubbla prissumman. Övriga priser däremot var bra och jag hade kunnat vinna vilken som. 

Vi satt i personalköket och hade dragning. Alla hade inte möjlighet att närvara. Jag hoppades att någon av mina fyra lotter skulle innebär vinst. Vilket de också gjorde. Inte helt fel att vinna 250 kr på Stadium ;) 



2 kommentarer:

  1. Grattis gumman! Vad kul att du vann =0)Kul med Stadium, då kan du skämma bort dig själv med nya träningskläder ;-)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Det är ju så kul att vinna =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...