Sidor

2011-05-27

nu kan jag blogga igen!

I ett par dagar har jag inte kunnat logga in och skriva nya inlägg. Jag är lite förvånad över det, eftersom jag trodde att blogger är en google-sida och jag använder Google Chrome som webbläsare. Så sidan borde funka i den webbläsaren menar jag. Bloggen såg nämligen helt normal ut i Internet Explorer... ja, ja. En sak har jag lärt mig efter att ha jobbat med datorer i x antal år, att är det något jag ALDRIG kommer att lära mig - så är det hur datorer fungerar!

Idag var det så dags för testfrisering. Cathrine gjorde två testfrisyrer. En där en del av håret var löst hängande och en där håret var helt uppsatt. Jag valde den helt uppsatta varianten. Jag tror att det kommer att bli jättebra! Nu undrar jag om någon därute har ett bra tips på hur man stryker en slöja. Den är i tyll och har små Swarowski-kristaller fastklistrade. Jag har inget rejält ångstrykjärn vilket bekymrar mig lite. Men kanske någon därute vet?

3 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Jag tror att du ska blöta en diskhandduk (rejält blöt) lägg den på slöjan å stryk jätte försiktigt typ mest trycka lite lätt =)Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul med uppsatt hår!!! Det tillhör inte vanligheterna, spännande! Du kommer att vara så strålande vacker <3

    SvaraRadera
  3. Hoppas du lägger upp nån bild här på er sen ;-) Åh vad spännande jag minns det som om det var i går,å vi firar 5år på fredag hahaha å vi som ska byta tak mitt i alltihop=) Tack för kommentaren på bloggen ;-) Känns grymt skönt att klarat det, var min första mil någonsin å absolut inte den sista!!!! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...