Sidor

2011-05-22

tiden rusar

Så var vi framme vid söndag igen! Fattar inte att tiden går så fort! A hade sin svensexa igår. Jag visste så mycket att de andra grabbarna skulle komma vid 10.30 och att kvällen skulle avslutas med grillning hemma hos oss. Således bestämde jag mig för ett tag sen att M och jag skulle sova hos mina föräldrar. Det är evigheter sen jag sov där. Det finns liksom inget behov när vi bor så nära ;)

Det var riktigt mysigt att vakna där och få frukosten serverad. Det händer ju inte så ofta nu för tiden! Runt tio gick jag förbi hemma och såg till att grabbarna var vakna. A hade två nattgäster som inte bor i stan. De låg fortfarande och sov, så det var tur att jag kom förbi. Kl. 11 åkte jag och A ner till kyrkan för att träffa P som ska fota vårt bröllop. Det var ett jättebra möte för vår del. Vi var nere vid Svartån, runt kyrkbacken lite och så var vi förbi Stadshotellet och in en sväng i kyrkan. Vi gick även en sväng till frisören som ska fixa min frisyr så att P hittar dit. Vi avslutade träffen vid hotellet där vi ska ha festen och kikade på bra fotplatser där med.

Eftermiddagen var ganska slapp och på kvällen passade vi på att fira A som fyller i morgon. Av mina föräldrar fick han ett nytt skärp (välbehövligt) och av mig fick han ett knivblock. Jag är så dödligt trött på att de bra knivarna vi har inte får plats i vårt tidigare knivblock. Så nu har vi ett block där knivarnas bladstorlek inte spelar någon roll!


   

1 kommentar:

  1. Kul att gå runt med fotografen, då får både den och ni ett hum om hur det kommer att se ut sen och hur ljuset är osv. Jag hoppas att A hade en rolig svensexa ;-).

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...