Sidor

2011-05-15

shopping

Idag var jag med mamma och M på stan. Vi handlade lite smått och gott inför den stora dagen ;) Lite underkläder... Något lite snyggare på rumpan kan ju vara kul att fresta den nyblivna äkta maken med. Hittade även två linnen till bra pris. Sen hittade jag korthållare som jag ska sätta kort med bordsnamnen i. Och så för att mildra vädrets makter, så hittade jag ett snyggt vitt paraply. Kan vara bra att ha om det skulle vara så att det regnar på den stora dagen. Kan för allt i världen vara bra mot sol också!

En detalj som jag inte riktigt kunna bestämma mig för är caketoppern, eller brudparet till tårtan för att vara exakt.  Ganska dyra och hemskt fula... Framför allt har jag svårt för ansiktena. En del ser rent vedervärdiga ut! Har bestämt för mig att jag någon gång när jag surfade runt såg duplofigurer i form av brudpar. Om inte annat så kunde ju M få dem att leka med efter bröllopet. Idag letade jag som en tok efter mina giftassugna duplogubbar, men icke. De står inte att finna. Men i slutänden gjorde det ingenting. För jag har hittat en jättefin caketopper. Jag lovar att jag lägger ut en bild här efter bröllopet, men fram tills dess får det vara en hemlighet hur den ser ut. Jag är i alla fall supernöjd!

Här en bild på ett av de brudpar det INTE blev :)

1 kommentar:

  1. Det ska bli kul att se resultatet på bröllopsdagen ;-). Jag längtar så efter den 4 juni! Och det förstår jag att du också måste göra fröken F :-). Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...