Sidor

2011-03-21

det blir bättre


Helgen var precis vad jag behövde. Fint väder och umgås med rätt människor, tänka, grubbla, fundera. Komma fram till beslut, vila i dem en stund. Hitta rätt i tanken. Det är fortfarande en hel del att tänka på, men det blir lättare och lättare. Stenen över bröstet minskar sakta i vikt och det blir lättare att andas.

Jag blir också lättare och lättare. I morse visade vågen -0,4 så nästan ett halvt kilo till. Tas tacksamt emot eftersom det kändes som att jag gått upp istället för ner. Måste komma i igång att röra mer på mig. har inte kunnat träna eftersom jag dragits med en envis förkylning, men snart så!

Nu ska jag tänka ut vad jag ska belöna mig med när nästa delmål är nått.
Snart, alldeles snart är det -20 kg!


2 kommentarer:

  1. Wow Anna! Kan du förstå och riktigt ta in att det snart är 20 kg!?! Det är ju helt fantastiskt!! Det är ungefär en 5åring ;-) eller nåt sånt, har inte riktigt koll. Hur ska du fira? ;-) Du är så duktig! Skönt att det är lättare att andas, även om det tar lång tid så är det bara att försöka kämpa på. Kram på dig smalis!!

    SvaraRadera
  2. Snart 20 kg! Du är ju bara så stark! Heja dig!

    Skönt att det blir bättre.

    Nästa gång jag kommer till Västerås och hälsar på mina vänner hoppas jag att tid finns för dig och mig att ses. En promenad, en fika eller något. Det vore så himla roligt.

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...