Sidor

2011-03-01

även jag...


... längtar efter våren! Nu är jag såååå innerligt trött på vinter och snö. Jag vill bara ha lite sol, värme och barmark så att jag ids ta cykeln till jobbet!

Vår och sommar innebär också mindre smittor. Var och varannan människa är ju sjuk. Är det inte hemska magsjukor så är det hostor som hindrar barn från att sova. Skulle ha haft myskväll med bästa vännen Å och hennes barn, men så blev det inte. Sjuka barn satte käppar i hjulet för våra planer.

Tycker att det är svårt att hitta ork och motivation just nu. Jag känner mig trött och orkeslös. Det här är min sämsta tid på året. Alla energi har liksom runnit ifrån mig och jag känner mig nästan deppig i vissa lägen. Usch, det är så trist det här. Jag vill vara pigg och orka en massa. Nu blir det mest slappa i soffan när jag kommer hem från jobbet, istället för pyssel. För pyssel finns det, det ska gudarna veta. Jag vill få ordning på vårt hem så att det blir fint, så att vi trivs och vill vara hemma och bjuda hem folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...