Sidor

2011-03-12

födelsedagstrippel


Det blev bättre idag! Härligt ;)
M vaknade till precis när vi gick och lade oss i går kväll, så A tog med henne in till oss. Ok, det blir inte mycket samliv när vi har henne i sängen, men det är himla mysigt!!! Speciellt att vakna med henne är underbart. Idag vaknade jag till strax före halv åtta och funderade på om jag skulle upp på toa eller inte. Jag vände på mig så jag låg med ansiktet mot sängen och blundade lite. När jag tittade upp nästa gång tittade jag rakt in i hennes ögon och hon hojtar glatt -Hej mamma! Sen vänder hon på huvudet, tittar på A som fortfarande slumrar, vänder tillbaka huvudet mot mig, lägger ett finger över läpparna och viskar -Schhhh, pappa såa. Älskade unge!

Annars var det Arboga som stod på dagens schema. A:s pappa och farfar fyllde år i veckan, så vi åkte dit för att fira och gratta. Smörgåstårta och kladdkaka stod det på menyn. Inget för mig direkt, så det blev garnering och kaffe. Funkade bra det med. När vi kom hem stack jag till affären och handlade lite kvällsmat. A hade beställt grillad kyckling. Jag gjorde i ordning en jättegod sallad som jag åt till kycklingen. (Jag är fortfarande mätt fast det var två timmar sen jag åt...)

Den tredje födelsedagen är min mammas. Hon fyller visserligen inte förrän i morgon, men hon blev lite uppvaktad idag också. Vi kommer dock att fira henne i morgon. Hoppas att hon gillar sin present... Kan inte skriva vad det är, för jag vet att hon läser och jag vill ju inte förstöra överraskningen!

1 kommentar:

  1. Låter jätte mysigt! Vad duktig du är med kosten =) Visst är det så gosigt när dom små pratar!!! Angående om jag behöver två tvättmaskiner! Ja det är lyx att ha två ;-) Tvätten tar aldrig slut vi är fem personer... flera av oss tränar så det blir mycket tvätt + arbetskläder för två min man och Sebbe. Tänk bara när jag ska bädda rent sängarna och byta handdukar hahhaa... Det ska blir roligare att tvätta nu i allafall!!! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...