Sidor

2011-03-07

Omstart


Att inte äta bananer är tydligen effektivt. Att inte träna och tappa muskler är också effektivt när man vill minska i vikt, även om det kanske inte riktigt är den viktminskningen jag är ute efter. I alla fall så visade vågen inte mindre än -1,4 idag!!! Det innebär att jag äntligen kommit till den vikt som jag hade efter "soppkuren". Ska jag vara exakt så ligger jag för tillfället 2 hekto under den vikt jag stannade på i maj när jag vägde som minst. Det firar jag  med att göra om bloggdesignen förut. Istället för brun och orange får den nu vara härligt lila ;)

Tyvärr stannade jag hemma från jobbet idag. Det går liksom inte att sitta och snörvla och sprida bakterier kring sig. Inte ens när man jobbar på ett sjukhus. Så jag stannade hemma idag, och kurerar mig. Får se hur nästäppan utvecklar sig till kvällen, för det är den som är värst och sänker mig helt för tillfället.


2 kommentarer:

  1. Du är så duktig gumman!!! 18 kilo är fantastiskt mycket =0). Hoppas att du kryar på dig nu så att du kan få träna igen. Keep up the good work och kämpa på! Härligt jobbat!!!

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen superduktig! Önskar jag själv kunde hitta motivationen. Men det är så sjukt svårt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...