Sidor

2011-03-11

veckoslut


Äntligen lider denna fredag mot sitt slut! Efter en superjobbig natt när jag vaknade flera gånger, hade svårt att somna om och sov oroligt så var jag astrött på jobbet idag. Inte världens bästa läge att ha lönesamtal på, men det gick över förväntan måste jag säga. Resten av dagen rullade på, men det har varit ganska segt. A mår fortfarande dåligt,jag är öm i tänderna pga täppta bihålor och M hostar och snorar. Som topp på allt spillde jag ut mitt glas med Pepsi Max över hela mattan i tv-rummet. Jag brukar inte dricka PMax, för jag tycker egentligen att det är skit med sötningsmedel. Men vi hade lite kvar sen vi haft folk över för ett tag sen och jag tänkte jag kunde unna mig ett glas istället för att hälla ut det i slasken. Men det hade varit mindre kladd om jag "vaskat" den istället. Som ni förstår så vill jag bara att den här dagen ska ta slut! Så jag ska strax ta och krypa ner under täcket, hoppas att jag somnar fort, sover gott och vaknar till en ny VACKER dag =)

God natt och trevlig helg på er alla godingar där ute!


Nu är jag jättesugen på vår, så här bjuder jag på en blåsippa från vår trädgård. Fotot är taget med min mobil (kvaliteten på kortet är ju inte det bästa) för 4 år sen när vi precis fått nycklarna till huset, och gick runt våra "ägor" för första gången!

1 kommentar:

  1. Oj ja vissa dagar blir allt bara fel =/ Hoppas din lördag blir bättre =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...