Sidor

2012-08-05

Dagen efter

I dag fick jag sovmorgon igen! Det är underbart med en make som har semester och låter mig sova. Vi trodde nog att M skulle sova länge idag, vi kom inte hem från K och H förrän strax före tolv och då var M vaken hela tiden. Hon hade sällskap av en annan liten tjej. H och E hade med sig dottern R som är 3,5 månad äldre än M. Tjejerna hade jättekul ihop.

Vi har bara slappat och tagit det lugnt idag. Inte för att det egentligen behövdes för jag mådde prima idag, men det är ju trots allt semester och då får man passa på och  njuta av ledigheten.

Har börjat ta tag i projekten röja och rensa. I förrgår rensade jag skafferiet och idag började jag med min garderob. Det är så befriande när det är klart!

1 kommentar:

  1. Ja, verkligen! Jag vill ta tag i allt här hemma. När jag är tillbaka nästa gång ska jag börja röja! Vi såg Clean House när vi var i USA, och då fick jag en riktig spark i baken!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...