Sidor

2012-08-13

Stugan

Vi bestämde oss ganska spontant i fredags kväll att följa med min mamma och pappa till deras stuga över lördag och söndag. Det enda som kunnat göra helgen bättre var om solen visat sitt vackra ansikte mer än 20 minuter i dag mitt på dagen. Men det är ju sådan sommar vi har i år i min landsände...

Tycker att fotot är ganska talande... M med en skiva grovt bröd i handen och min mor serverandes rosé (dock inte till M!) Det är så det brukar vara i stugan ;)

Så här ser vårt paradis ut från sjön:

och så här ser sjön ut från stugan:


2 kommentarer:

  1. Vilket mysigt ställe!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni måste haka på dit någon gång! Kanske nästa sommar? Behöver ju inte vara en helg utan vi kan ju vara där mitt i veckan om vi vill det!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...